12 Şubat 2014 Çarşamba

Gratis Sevgililer Günü indirimi alışverişi

Sevgililer günü için yine Gratis'te güzel indirimler var. 11-14 Şubat arası sürecek indirim döneminde özellikle theBalm ürünlerindeki ve Gratis'e özel ürünlerdeki %40 indirim çok cazip. Ben de dün iş çıkışı Viaport'taki mağazanın kapanmasına 15 dakika kala içeri dalıp tarihin en hızlı kozmetik alışverişini yaptım. Girer girmez daldığım theBalm standındaki görevliye Balm Voyage palet kalıp kalmadığını sordum; şansıma son 1 adet kalmıştı, hemen kaptım. Çıktığından beri bu paleti bloglarda görüp "okkalı bir indirim olsa da alsam" diye gözetliyordum ki muradıma erdim nihayet. :)

Ayrıca Gratis'in kendi markası olan Perfect Purity bebek ürünlerinden de %40 indirimle hastamızın bakımı için ihtiyacımız olan bebek yağlarından ve pudralardan bol bol stokladım. Bebe yağlarının 350 ml'lik şişesi 6TL'ye, 400ml'lik bebek pudralarının tanesi 2.4TL'ye geldi --ki piyasadaki alternatiflerin çok çok altında. İhtiyacı olanlar hemen koşup alsın derim.


Son olarak Uni Baby ürünleri de %25 indirimde. 750 ml'lik devasa bebek şampuanı 7.25TL idi. Bu şampuanı SLS ve paraben içermemesi nedeniyle özellikle almak istiyordum. Hem kendimde hem de kızımda denemek için iyi bir fırsat oldu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *