24 Ocak 2014 Cuma

H&M makyaj ürünleri Türkiye'de

H&M'in makyaj ürünleri de sattığını doğrusu evvelden bilmiyordum. Bloglarda gezinirken öğrendim. Geçen gün yeni açılan Zorlu Center'deki mağazaya uğrayıp standları inceleme fırsatı buldum.
Doğrusu ürünlerin fiyatlarını şaşırtıcı derecede uygun buldum. Türkiye'deki yerli markalar bile artık bu fiyatlara kozmetik satmazken H&M'in piyasaya girmesi rekabet açısından çok iyi olmuş bence.
Diğer yandan ürünlerin kalitesi konusunda birşey söyleyemeyeceğim, zira henüz bir ürün alıp deneme fırsatım olmadı. Tester'larla şöyle bir yaptığım denemelerde en azından idare eder performansta oldukları izlenimini edindim. Ama birşeyler almadan önce diğer blogger arkadaşların izlenimlerini biraz okumak istedim. Bir dahaki gidişime alabilirim belki...


Bu arada blog'uma koymak için standların resimlerini çektiğimi gören bir mağaza yetkilisi bana gayet asabi bir şekilde "resim çekmek yasak" dedi. Niye diye sorduğumda "şirket kuralları böyle. Kopyalamayı önlemek amacıyla..." cevabını aldım. Acaba ürünlerin arasında böyle kozmetik dünyasında çığır açacak patentli vesaireli süper innovatif ne vardı da bu kadar top secret olmasını gerektiriyor bilemedim. Ben de kendisine "bu resimleri blog'uma koyup sizin tanıtımınızı yapmak için çektim. Yani sizin hayrınızaydı. Ama istemiyorsanız yapmayayım tanıtımınızı... keyfiniz bilir" diye cevap verdim. O da "bunu yapmanın yasal yolları var. Showroom'lar var..." bıdı bıdı deyince iyice sinirlendim. "Bir kere benim yaptığım gayri-yasal birşey yok, yanlış tabir kullanmayın" dedim. Umuma açık bir yerde fotoğraf çekmek ne zamandan beri yasa dışı oluyor acaba? Askeri bölge midir orası? Neyse... aslında gerçekten de resimleri bloga koymayacaktım, ama büyük şehirler dışındaki yerlerde H&M mağazası olmadığından merak eden arkadaşlar olabilir diye düşünerek neticede koymaya karar verdim. Ayrıca görevlinin saçma davranışını buraya yazıp içimi dökmek de istedim... Siz siz olun, kozmetik mağazalarında resim çekecekseniz hafiye teknikleri kullanın, siniriniz bozulmasın... 





2 yorum:

  1. H&M mini manikür setini geçen gün4,95TL gibi bir rakama aldım hem inanılmaz tatlı hede ucuz bencede kesinlikle gidtip bakılmalı.. http://goosestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esra. Evet bunu dükkanda ben de görmüştüm. Özellikle birilerine böyle çam sakızı çoban armağanı ufak hediye vermek için çok uygun olabilir diye düşünmüştüm... Akılda tutmalı. Sevgiler...

      Sil

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *