11 Mayıs 2013 Cumartesi

Gratis'in Anneler Günü indiriminden aldıklarım

İndirimin başladığı ilk gün olan geçen perşembe öğlen arasında koşa koşa Viaport'taki Gratis'e gittim. Amacım yeni çıkan theBalm Meet Matt(e) Nude paletinden almaktı. Bulunca çocuklar gibi sevindim desem yeridir. Tabii neredeyse terapilik bir kozmetik bağımlısı olarak %40-50 indirimdeki diğer ürünlere de kayıtsız kalamadım; aklımda olan ne varsa attım sepete.

Aldıklarımın listesi şöyle:

theBalm Meet Matt(e) Nude 37,25TL
theBalm Give Crease A Chance far fırçası 12,50TL
theBalm Blend a Hand Fondöten fırçası 16,00 TL
theBalm Balm Shelter renkli nemlendirici 12,50TL
theBalm Stainiac Homecoming Queen 9,00TL
Pastel Waterproof Color Volume mascara 101 Siyah ve 102 Mavi her biri 7,25TL
L'action yarı kalıcı kaş kirpik boyası 14,40TL
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner Siyah 12,38TL
Swissco büyüteçli el aynası 3,45TL
Benri disk makyaj pamuğu 1,20TL
5 adet Purederm ve HBMIC markalı muhtelif tek kullanımlık yüz maskesi her biri 1,20TL

L'action kaş kirpik boyasını tüylerinin sapsarı olmasından muzdarip olan anneme aldım. Dolayısıyla resimde yok. Pastel waterproof mascara'lardan mavi olanını ise yanlışlıkla almışım; aslında mor olanını istiyordum. Daha sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Bu arada bu alışverişten bir gün önce neredeyse bu rimellerden Watsons'dan alıyordum; son anda indirimin sadece Turkcell kadınlar kulübündekilere olduğunu öğrenince kalmıştı. Her işte bir hayır varmış.

İnşallah ilerde kullandıkça bu ürünler hakkında inceleme yazmayı düşünüyorum. Özel olarak merak ettikleriniz varsa belirtirseniz sevinirim. 

Uzun lafın kısası... Bu indirim işinde Gratis'in üstüne yok. Geçen kadınlar gününde yapılan indirimi birçoğumuz beğenmemiştik, ama sanırım bu sefer kendisini fazlasıyla affettirdi Gratis. Yaşasın indirim, yaşasın Gratis!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *