22 Nisan 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişim

Geçen hafta en sevdiğim dükkanlardan birine, MKM'deki Watsons'a gittim. Amacım şu her blogda tanıtılan ve öve öve bitirilemeyen Pastel Spring allıklardan almaktı. Aldım da. Ancak tabii sadece onu alıp çıkmak nasip olmadı.

Maybelline göz ürünlerinde de %30 indirim olduğunu farkedince uzun zamandır merak ettiğim jel eyeliner'lara gözüm takıldı. Günlük makyajda siyah eyeliner bazen çok koyu duruyor diye uzun zamandır kahverengi bir jel eyeliner istiyordum. Standda bir tane kaldığını görünce kapıverdim. Fiyatı da 17.45 TL gibi gayet makul bir miktardı. Eve gelir gelmez denedim, birkaç gündür de kullanıyorum. İlk izlenimlerim diğer blog yazarlarınınki gibi çok olumlu. Çok yumuşak ve kremsi bir yapısı var. İyi renk veriyor, kolay sürülüyor. En önemlisi de dayanıklılık açısından baya başarılı. İçinden çıkan fırça da bence eyeliner sürmek için çok uygun.

Yine aynı indirimden Maybelline Color Tattoo'lardan bir tane daha alayım dedim. Bende sadece bir tane var, o da ABD'den yeni getirttiğim Tough as Taupe rengi. Değişik bir renk ne alabilirim diye bakınca Pink Gold gözüme ilişti. Bu adına uygun şekilde, içinde altın pırıltılar olan metalik bir pembe. Ama öyle gözleri soluk gösteren cart bir pembe değil, gayet nötr tonlu bir renk. İki kere gözümde denedim, ikisinde de çok hoş bir görüntü elde ettim. Söylememe gerek var mı bilmiyorum, bu Color Tattoo'lar inanılmaz kalıcı, göz zamk gibi yapışıyorlar. Verdiğim 11TL'ye bundan iyisi Şam'da kayısı diyorum...

Paster Spring Blush-On için bilmiyorum birşey yazmaya gerek var mı... Sanırım benim bloğuma gelinceye kadar belki zaten bir tane satın aldınız, almadıysanız da 40 yerde incelemesini okudunuz. Dolayısıyla lafı bence fazla uzatmaya gerek yok. Evet, söylenilen kadar şirin ve başarılılar. 9.90TL'ye fiyat/performansları harika bence. Ben sadece turuncu olan rengini aldım zira pembe gözüme çok cart gözüktü. Çok sarı-turuncu alt tonlu bir cildim ve saçlarım olduğundan bu kadar soğuk pembeler bende garip duruyor genelde. Ama bu tutuncu olanı cuk dedi tenime oturdu. Tam tahmin ettiğim gibi. Mutlu muyuz? Mutluyuz efem, hem de çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *