30 Nisan 2013 Salı

Watsons'da yeni bir marka: Aussie


Geçen Watsons alışverişimi yazdığımda önemli bir konudan bahsetmeyi unutmuşum. Bu gidişimde Watsons'a yeni bir markanın geldiğini gördüm: Aussie. Aussie benim Amerika'da üniversite okurken kullandığım ve çok sevdiğim bir saç bakım markası. Özellikle 3 Minute Miracle diye çoook meşhur bir saç kremi vardır. Böyle baş aşağı duran, kapaksız, kendine has bir şişesi vardır. Onu o kadar çok severdim ki ABD'den buraya kadar getirdiğim çok az sayıda üründen biridir. Bitmesin diye gıdım gıdım kullandığımdan senelerdir de duruyordu, nihayet kısa zaman önce bitirdim. Artık daha bulamam diye düşünürken Watsons'da bir koca stand dolusu görünce doğrusu çok sevindim.


Aussie, adından da anlaşılacağı üzere, Avustrayla kökenli bir marka. Yani bir zamanlar öyleymiş. Hatta ambleminde kanguru resmi var. Mamafih artık o da Procter & Gamble'ın bir markası, dolayısıyla Cruelty Free sevenlere hitap etmiyor ne yazık ki. Ama içeriğinde Avustralya menşeili doğal maddeler varmış, jojoba, okaliptüs, şeftali gibi. Artık ne kadarı gerçek ne kadarı pazarlama orasını bilemem.

Ancak yine de yıpranmış saçları olanlar ve derin nemlendirme isteyenlerin bence beğeneceği bir seri. Eskiden hatırladığım kadarıyla tek cinsti, ama şimdi boyalı saçlar için, uzun saçlar için, nemlendirici ve volümlü vb. gibi farklı türleri var. Türkiye'deki fiyatları çok uçuk değil, ama yine de ABD'de 4-5 dolar civarında satılan ürünlerin fiyatları burada 20TL civarında. Ahh ah, bizi Amerika'lılardan zengin zannedenler utansın. Belki indirime girer, bakalım...

Ben her ne kadar ürünleri görünce çok heyecanlanmış olsam da kendime hakim olmayı başardım ve henüz ürün almadım, zira dolabımda bitirilmeyi bekleyen haddinden fazla şampuanım ve saç kremim var. Ama Ausssie yer açılınca alınacaklar listesine girdi bile. Merak edenlere de tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *