4 Aralık 2012 Salı

Üç Boyutlu Tırnak çıkartmaları (3D Nail stickers)

Güzellik bloglarına takılmaya başladığımdan beri tırnak süsleme işlerine fena halde sardım. Ama sorun şu ki bu konuda tam bir kabiliyet düşmanıyım. En azından şimdilik... Ama biliyorum ki bu işlerde tecrübe önemli. Ama bir yandan sabırsız ve her şeyin hemen çok güzel olmasını isteyen bir mizacım da var. Hızlı yoldan söyle güzel görünen tırnak süslemeleri nasıl yapabilirim diye düşünürken dükkanlarda satılan tırnak çıkartmaları dikkatimi çekti. Bunları tırnağa yapıştırmaktan daha kolay ne olabilir ki?


Ancak birkaç sheet halinde satılan çıkartmalara 2 ila 4 lira arasında fiyat istediklerini görünce aklıma bunları Ebay'den sipariş vermek geldi. Şu Çinlilere hayranım. Dünyanın o ucundan istediğiniz neredeyse her şeyi evinize kadar postalıyorlar, hem de çoğunlukla köşedeki dükkandan alacağınızdan daha ucuza! Şu ana kadar bu şekilde elektronikten kozmetiğe birçok şey satın aldım ve hiç memnuniyetsizlik yaşamadım diyebilirim. En önemlisi gayet dürüst satıcılar. Kargoda bir sorun yaşansa bile hemen paranızı iade ediyorlar.


Hatta bir keresinde 40 dolara TV'ye bağlanan ve USB'den film oynatan bir alet satın almıştım. 2-3 y kullandıktan sonra bozuldu. Ben de ümitsiz bir biçimde satıcıya mail attım. Ürünü posta ile kendisine göndermemi söyledi. 15-20 gün sonra ise yenisi elime geçti. Valla ben bu kadar müşteri odaklı yaklaşımı TR'deki büyük kurumsal mağazalarda bile bulamıyorum bazen.

Neyse... Gelelim ana mevzuya. niceinthebox adlı satıcının bir ilanından 50 adet sheet halinde 3 boyutlu çıkartma siparişi verdim. Toplam 4.50 dolar ödedim, kargo da bedavaydı. 1 hafta - 10 gün içinde geldi. İçinde siyah, beyaz ve kırmızı olmak üzere çeşitli renklerde küçük çıkartmalar var. Sheet'ler pek büyük değil. Yaklaşık 3x5 cm büyüklüğünde dikdörtgenler. Ama 50 tane olduğunu düşününce ne kadar hesaplı bir alışveriş olduğunu görmek mümkün. Bu miktardaki çıkartma Gratis, Watson gibi mağazalarda 20-30 TL'ye ancak alınabilir.


Kalite olarak da bence gayet memnun edici. Çeşit çeşit desenler var, çiçek motiflerinden hayvan ve kalp motiflerine kadar. Her zevke hitap edecektir diye düşünüyorum. Geçen hafta 4 tanesini tırnaklarıma yapıştırıp deneme yaptım. Sheet'den çıkarırken dikkatli olmak, ince bir cımbızla çıkarmak lazım, zira küçük oldukları için parçalanabiliyorlar. Ama kolaylıkla tırnağa yapışıyor ve sabitleniyorlar. Üzerinden cilayla geçmek gerek. Ojem bozulduğu için 3-4 gün sonra çıkardığımda hala yeni gibiydiler. Çıkarmakta da fazla zorlanmadım.

Ucuz ve hızlı yoldan tırnak süsü yapmak isteyenlere şiddetle öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *