21 Kasım 2012 Çarşamba

OJE: Golden Rose Rich Color No: 28

Golden Rose'un yeni çıkardığı Rich Color oje serisini duymayan kalmadı herhalde. Bu serinin dört rengi de bende var. Doğruyu söylemek gerekirse Golden Rose markasından bu kadar başarılı bir ürün beklemiyordum. Kalın fırçalı, yoğun yapılı, tek katta opaklaşan ve jet hızında kuruyan bu ojeler pahalı yabancı markaları kesinlikle aratmıyor bence. Ayrıca kutu gibi köşeli şişesini de çok beğenmem de cabası.

Kendine not: Her rengi alınacak. :)




Şu anda tırnaklarımdaki 28 numaralı mat bordo rengi. Ben bu tür renkleri kısa tırnaklara çok yakıştırıyorum. Uzun tırnaklarda çok vamp görünüyormuş gibi geliyor. Dolayısıyla iki tırnağımın kenarlarından çatlaması nedeniyle kısacık kesmek zorunda kaldığım tırnaklarıma bu vesileyle sürdüm.

Şunu da belirtmek isterim ki resimdeki üç gün önce sürülmüş hali. Hala parlaklar, ama tabii bazı tırnakların uçlarından aşınmalar oldu. Ama benim tırnaklarıma yaptığım korkunç muameleye hangi oje dayanabilir ki? Bu kadarını bile öpüp başıma koyuyorum. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *