13 Kasım 2012 Salı

Girlz Only kuru şampuan

2 sene önce düz saçlarımı kısacık kestirdim. Şu anda da enseme anca gelecek boydalar. Bu yeni saç şeklimle beraber daha önce fazla karşılaşmadığım bir sorun ortaya çıktı: Yağlanma. Kısa saçın uzuna göre genelde daha hızlı yağlandığını duymuştum, ama farkın bu kadar dramatik olduğunu bilmiyordum doğrusu.


Esas problem şu aslında: Saçlarım uzun ve düzken biraz yağlandıklarında fazla sorun olmuyordu. Ya biraz daha "sleek" beir görüntü oluyordu, ki bu da gayet hoş bir tarzdı. Biraz fazla yağlanıp da yıkamaya fırsat olmadığında gergin bir at kuyruğu veya topuz imdadıma yetişiyordu.

Kısa saçta ise maalesef böyle imkanlar yok. Bu tip saçların güzel olması için her zaman hacimli durması lazım. Bu da sık sık yıkanması ve şekillendirilmesini gerektiriyor. Ve doğrusu hayatımdaki koşıştırma içinde buna her zaman vakti olmayabiliyor insanın.

Kuru şampuanlar bu noktada imdada yetişiyor. Saçın yıkanmasından sonraki 2. ve 3. günde oluşan az miktardaki yağlanmayı azaltıp günü kurtarıyor.

Bu ürünlerden de ABD'de çeşit çeşit olmakla birlikte, pekçok üründe olduğu gibi, Türkiye'de pek kolay bulunmuyor. Bildiğim kadarıyla bir Gratis'in, bir de Watsons'ın kendi markaları olan ürünler var. Ben de ilk ve tek olarak Gratis'in Girlz Only markasını denedim. Bendeki yeşil kutuda olan Dawn 'til Dusk versiyonu, bir de pembesi var sanırım. İkisinin arasında sadece koku farkı var bildiğim kadarıyla.

Bu üründen gayet memnun kaldım. Saç diplerine yoğun şekilde sıkıp parmak uçlarımla karıştırarak uyguluyorum. Gerçekten de özellikle saç dibindeki yağlı görüntüyü azaltıyor, bir parça da volüm veriyor. Diplere biraz krepe yapılarak volüm daha da arttırılabilir.


Bazı kuru şampuanlarda saç diplerinde beyaz tozların kaldığını duymuştum. Bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım. Tozları çok ince ve elinizle iyice karıştırırsanız sorun olmuyor. Ancak şunu belirtmek isterim ki saçlarım röfleli ve dipleri kumral. Çok koyu saçta ne olur denemek lazım.

Zor zamanda iyi bir kurtarıcı. Ama saçı yeni yıkanmış gibi gıcır gıcır yapmasını beklememek lazım. Saçınız ne kadar az yağlıysa sonuç o kadar iyi oluyor haliyle. Çok yağlanmış saçta fazla bir iyileşme beklememek gerekir. Ama ikinci

Fiyatı 15 TL civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *